måndag 15 mars 2010

växter

mitt 'sot'-tyg växer men det går långsamt. så jag låter det sitta i symaskinen för trötta stunder. känns okej. så nu har jag påbörjat experiment 2. inspireras av bob hansson igen:
II

Detta pågick ett tag och växterna mellan dessa två kroppar
flätades samman som något fint och mjukt

så jaa. något växtliknande ska flätas?

klippte remsor av plastsäckar

virkar långa band som ska trasslas och ha sig till något. vad?

det känns i alla fall okej nu. igår fick jag iväg pappersansökan till Danmark designskole men är inte helt säker på om den kommer komma fram i tid. vi får se. jag tar saker som det kommer och tycker att det är rätt så sköjsigt ändå. och det är ju bra.

tror det blir bara lite slövirkning och radio nu.

nighty.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar