måndag 1 mars 2010

back on track?

jag var så sjukt ont-i-magen stressad hela dagen i skolan och gick mest och stickade sjal och undrade vad jag egentligen skulle ta mig för i sömnadskursen och hej och hå. sen skrev jag ut en massa rökbilder och kopierade en massa dikter som jag tänkte klippa och klistra lite med.
men när jag kom hem däckade jag i sängen och vaknade vid sex-halv sju.
not so good.
fast kanske ändå. för jag vaknade och var liksom bara ganska lugn. och så satte jag mig vid skrivbordet och började klippa och klistra. och nu känns det som att jag har en del tankar och idéer att jobba vidare med. i sömnadskursen har jag bestämt mig för att sy något form av liv att fästa en stor cirkelskuren, broderad ord-kjol och sen ett till liv till ett annat expereiment. lite för mycket på tanke-planet än så länge.

om fyra veckor måste ansökan vara helt klar om jag ska kunna söka köpenhamn.
stay tuned.

moln på kropp.

dikter på kropp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar