måndag 5 april 2010

upp och ner

i lördags var jag redo att ge upp. på riktigt. det kändes som att det var en omöjlig uppgift att få alla lösa ändar att knytas samman. som att jag inte gjort något hela helgen(vilket jag knappt hade). visserligen var mamma här och pysslade och lagade mat och städade men jag hade svårt att koncentrera mig och faktiskt jobbigt. så. där var jag i lördags kväll. redo att ge upp.
nu känns allt lite ljusare och lättare. jag har börjat skissa lite mer och researchen till designexperimentet är nästan färdigt. idag fick jag inte sätta igång datorn förens klockan 19 och ujuj vad jag hann en himlans massa mer! haha. givetvis aldrig lika mycket som jag tyckte jag borde hunnit men ändå. mycket. så ingen mer dagstid dator för mig.
och imorgon är det äääntligen fotografering av designexperiment. är lite nervöst men kommer förmodligen gå bra. hoppas jag.

to be continued.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar