onsdag 21 april 2010

börja om från början, börja om på nytt.

ska vi se. jaa, helt uppenbart kunde jag inte ta mig till Londontown i måndagskväll och stelbenta som de jävlarna är var det inte möjligt att ge mig en portfolio-review vid annat tillfälle heller. för vulkanutbrott är helt enkelt sånt man får räkna med.
jaja, jag är fortfarande lite småsur men det börjar kanske gå över. lite. men ytterst lite. allt jobb jag la i helgen på att montera om en massa arbeten och klippa sönder research böcker och hej och hå. men, idag är en ny dag.

så då var det bara till att ta tag i beckmans-ansökan. två kollektioner ska racergöras på helst en vecka eftersom jag då ska(!) få ett brev från THS där det står att jag har intervju om två veckor. yeyp. så är det.
inspirationen till en av mina kollektioner är livekonserter. man var tvungen att välja något inom ramen för populärkultur, dvs. allt? :) ur detta ska jag skapa två mönster som ska visas i tryck på x-antal plagg i kollektionen.

det kan nog bli något av det här va?






och för alla som villa höra mig göra bort sig på rikstäckande radio imorgon bör ratta in p3 runt tjugo i tio när jag önskar en låt på morgonpasset. gaaaaaad! haha..



tjillevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar