fredag 26 februari 2010

it's been a while. men nu är jag på denna bloggen igen. har en slöjdblogg där mitt designexperiment om ord fått växa ett tag. men nu är garnkursen avslutad och jag fortsätter här.


såhär långt kom jag i garnkursen.
plus ett till dikt-fragment som jag inte fäst ännu. nu ska jag fortsätta och täcka hela capen med ord huller om buller tills man inte ser vad det står. kanske ska jag stärka huvan så att den står rakt ut. kanske.
sen måste jag komma på två till experiment. men innan det måste jag ju ha lite research. ojoj, hur ska detta gå? jag är helt opepp och vill mycket hellre sticka en haruni-sjal i ett äckligt akrylgarn... sluta genast med det!!!!

efter principen man tager vad man haver får en piercing och en gammal ring agera markörer :)

kanske ska jag försöka nästla mig in för att sy ihop min cape på en overlock på ths i helgen. we'll see.

peppa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar