måndag 8 februari 2010

designexperiment

jaaa. det har varit trögt i helgen. men jag tror jag behövde det. jag har nog kommit fram till en hel del saker i huvudet tror jag. sorterat lite. det suraste var dock att jag igår tog mig den långa färden till borås bibliotek att låna lite böcker till att inspireras av. väl där läste jag snällt på en lapp att de hade stängt t.o.m 1 mars. mantackar!
så det var bara att leta sig till göteborgs stadsbibliotek efter skolan idag för att få tag på dem. inspiration till en del av mitt designexperiment.
bob hansson tänker ni nu. ja säger jag. det är som så förstår ni kära vänner att temat på mitt designexperiment ska vara "ord som makt och tröst" och bob hansson ska tilldelas en tredjedel av det med sin lyrik eller estradpoesi om man nu så vill.
jag har nån tanke om att bara skapa i ord på kroppen. kanske virka. jag har en del tankar i huvudet men det är bara alldeles för rörigt och osorterat så håll till godo. vi får se vad det blir. har letat inspiration i högvis med gamla tidningar ikväll och imorgon kör vi igång på riktigt tror jag. bara att börja läsa då :)

ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar